dissabte, 14 de novembre del 2009

Barceloneta blablabla..

Aquest dijous, per fer un treball de sociologia, vaig anar al barri de la Barceloneta. Havia d'observar les infraestructures, els edificis, la gent.. Vaig decidir parlar amb diferents persones del barri per conèixer la seva opinió, i les seves demandes a l'administració.
Una avia molt gran, una mare adolescent.. però se'ns dubte, el grup de sense sostres de de la plaça va ser el més interessant.
Histories, justificacions, anècdotes amb serveis socials, i la següent frase que em va deixar anar un d'ells poc abans d'acabar la conversa.

(...)te he contado mi vida,eh!tendras un sobresaliente! Ahora deberias prometerme que no seras una de esas que tiene los papeles preparados pa repartir(el d donde dormir, donde comer, donde duxarme, donde buscar trabajo...) es que no me sirve de nada....No, no serás de esas,.. tienes alma de..de.. ¡MIRA, ves!Otra cosa para pedirle a l'Hereu ese: Alberges, Comedores sociales i..Contacto humano!!(..)

És l'home amb la mirada més potent de tota la Barceloneta!

Quan ja donava l'esquena al grup, el mateix home d'uns 40 anys mal portats em va dir..
¿Sabes qué? Mi hija estudia educación infatil, es bonito verdad?... Aver si otro dia te passas por aquí.

Li vaig respondre breument.

Tinc la sensació de que em volia explicar alguna cosa més.
Ja tornaré a passar per allà.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hi vas tornar a passar?